• سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024

  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024
در نشست کمیسیون گردشگری اتاق کرمان اعلام شد

راه‌اندازی دبیرخانه «کرمان ۱۴۰۴»

با حضور معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و سرپرست میراث فرهنگی استان، طرح توسعه گردشگری کرمان ۱۴۰۴ ارائه و نقطه نظرات حاضران مطرح شد...

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در این نشست از حاضران خواست تا هفته آینده نظرات خود را به اتاق بازرگانی که مسئولیت دبیرخانه طرح را برعهده گرفته، ارسال کنند تا مشاوران طرح اصلاحات لازم را انجام داده و برای جلسه ستاد، طرح را آماده کنند.
وی با اشاره به مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان و طرح روستای هدف گردشگری مذهبی قنات‌ملک(محل تولد سردار دلها) گفت: در سال‌های اخیر با تلاش‌های انجام شده، باغ فتح‌آباد کرمان و خانه حاج آقاعلی رفسنجان در کنار دیگر جاذبه‌های استان پذیرای گردشگران شده‌اند.
موسوی افزود: نورپردازی باغ شاهزاده ماهان و ارگ بم، زیبایی این آثار جهانی را دو چندان کرده و زیرساخت‌های اقامتی استان به حد مطلوب نزدیک شده است.‌
به گزارش ایسنا، معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: اجرای طرح کرمان ۱۴۰۴ با همکاری سازمان‌های مرتبط می‌تواند به معرفی جاذبه‌های استان کمک شایانی کند.
همچنین در این نشست در راستای تامین زیرساخت‌های لازم برای افزایش سرمایه‌گذاری در استان کرمان، در خصوص راه‌اندازی خط پروازهای خارجی برای ارسال محصولات کشاورزی و همچنین مسافری، با سرمایه‌گذاران خارجی تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9440
اخبار مرتبط
نظرات شما