• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
در نشست ستاد تنظیم بازار اعلام شد؛

ممنوعیت خروج دام از کرمان

استاندار کرمان در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: اجازه خروج دام از این استان داده نمی‌شود و دام تولیدی باید در داخل استان کرمان فروخته شود...

محمدمهدی فداکار افزود: مجوز خروج دام از استان کرمان به هیچ‌وجه داده نمی‌شود، مردم نباید متضرر شوند، ضمن اینکه نهاده‌های دامی هم ثبات پیدا کرده و دلیلی برای خروج دام نیست.
وی تاکید کرد: گوشت را از هرجا می‌توانید وارد کنید که نیاز مردم تامین شود و تا با قیمت کمتر و وفور بیشتر بتوانند خرید کنند.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: می توان از استان سیستان و بلوچستان گوشت وارد کنیم، دولت یارانه‌ای را اختصاص داده و کشتارگاه‌هایی در زاهدان تجهیز شده و این آمادگی وجود دارد، ضمن اینکه فاصله حمل و نقل زیادی هم نداریم.
وی ادامه داد: همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال مقداری از پیک مصرف را کاهش می‌دهد.
فداکار بیان کرد: مصرف گوشت مرغ به دلیل تغییر قیمت گوشت قرمز، بالا رفته اما خوشبختانه ضریب تولید مرغ نیز در استان کرمان بیشتر شده است.
وی افزود: با همراهی تعاونی مرغداران، جوجه‌ریزی انجام و ظرفیت مناسبی ایجاد شده و به سمتی برویم که مصرف ما نیازمند تولید استان‌های دیگر نباشد و خودکفا شویم.
به گزارش ایرنا،استاندار کرمان بر مراقبت بازار در ماه‌های پایانی سال و ماه رمضان تاکید کرد و گفت: مراقبت کنیم‌ که با تکانه‌ قیمتی و کالایی مواجه نشویم و کالاها با قیمت مناسب و وفور در دسترس مردم باشد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10314
اخبار مرتبط
نظرات شما