• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کرمان خبر داد

صدور کارت اعتباری خرید صنایع‌ دستی در کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی با ارائه کارت اعتباری در این استان اجرایی شد.

فریدون فعالی افزود: طرح تحریک تقاضا در صنایع‌دستی کرمان خوشبختانه به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید، اجرایی شد و مردم می‌توانند با دریافت کارت اعتباری از ۲ تا ۲۰ میلیون تومان، صنایع‌دستی را خریداری کنند.
وی با بیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ اعطا می شود تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در استان کرمان اجرایی شده که شروع آن از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان منعقد شده است افزود: با توجه به اینکه غرفه صندوق کارآفرینی امید در محل این نمایشگاه ایجاد شده، علاقمندان می توانند با مراجعه به غرفه مذکور از این مزایا استفاده کنند.
وی بیان کرد: بازپرداخت این تسهیلات یک ساله با نرخ ۱۰ درصد است و ارائه چک و یا سفته از شرایط دریافت این کارت اعتباری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فعالی خاطرنشان کرد: پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان از پنجم تا نهم آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان در حال برگزاری است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5283
اخبار مرتبط
نظرات شما