• جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 10 May 2024

  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 10 May 2024
با نام مدرسه صنایع مس شهید باهنر کرمان؛

مدرسه کرمان دانا 13 در راین افتتاح شد

مدرسه کرمان دانا 13 با نام مدرسه صنایع مس شهید باهنر کرمان در شهر راین در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و همزمان با افتتاح هزار و 100 مدرسه در کشور افتتاح شد...

این مدرسه 6 کلاسه به همراه سه فضای آموزشی مجزا برای برگزاری کارگاه و آزمایشگاه، در 818 مترمربع زیربنا، در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال احداث شده است
رئیس اتاق کرمان در این آئین گفت: توسعه زیرساخت آموزشی، مهارت آموزی به دانش آموزان، توسعه شرکت های دانش بنیان و توسعه دانش مدیریت از مهمترین اهداف پویش کرمان داناست. سیدمهدی طبیب زاده افزود: آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری است و نقش موثری در تربیت نسلی متعهد و کارآمد برای آینده کشور دارد.
وی آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را در مدارس ضروری دانست و بر مهارت آموزی به دانش آموزان تاکید کرد. طبیب زاده اظهار کرد: اتاق کرمان آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را در زمینه مهارت آموزی دارد و از برنامه های مهارت آموزی مدارس استقبال می کند.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق کرمان با اداره کل آموزش و پرورش استان برای احداث ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان گفت: خوشبختانه به همت بنگاه های اقتصادی و معادن استان تا کنون تعدادی مدرسه افتتاح و تعدادی دیگر در دست ساخت هستند. رئیس اتاق کرمان در بخش دیگری با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشور افزود: توسعه فضا و زیر ساخت های آموزشی از مهمترین اهداف پویش کرمان داناست.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6539
اخبار مرتبط
نظرات شما