• یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024

  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024
در شش ماهه نخست سال جاری در استان کرمان؛

۱۱ هزار خانوار روستایی گازدار شدند

سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری قریب به ۱۱ هزار خانوار روستایی در مناطق مختلف استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند تا گامی در جهت توسعه و ارتقاء رفاه عمومی برداشته شود...

محمدرضا سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موفق شدیم در نیمه نخست سال جاری ۱۰۶ روستا که دارای قریب به ۱۱ هزار خانوار هستند را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کنیم.
وی افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۷۶۸ روستا در دست اجراست که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین گازرسانی به ۲۹۴ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و بیش از ۷۸۰ روستا در مرحله طراحی قرار دارد.
سلیمانی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان کرمان برنامه‌های مدونی برای گازرسانی به روستاهای واجد شرایط گازرسانی در دست اقدام دارد، گفت: جای خرسندی است که تاکنون قریب به ۲۰۰۰ روستا با بیش از ۲۲۷ هزار خانوار را به شبکه گاز در استان متصل شده است.
سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: همچنین در حال حاضر گازرسانی به چهار شهر با بیش از ۵۰۰۰ خانوار در استان در دست اجراست.
به گزارش ایسنا،وی افزود: تلاش ما بر این است تا با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم و انتقال گاز به مناطق مختلف، در راستای توزیع عادلانه گاز و حمایت از واحدهای صنعتی گام‌های موثری برداشته شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8979
اخبار مرتبط
نظرات شما