• یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024

  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024
با محوریت فناوری و نوآوری؛

شهروارۀ مدیریت شهری در کرمان برگزار می شود

شهردار کرمان، از برگزاری شهروارۀ مدیریت شهری(شمش) با محوریت فناوری و نوآوری، با حضور بیش از ۵۰ شرکت و مرکز دانش‌بنیان و فناور در مجموعۀ ورزشی شهرداری کرمان خبر داد...

سعید شعرباف افزود: نخستین شهروارۀ مدیریت شهری(شمش)، با محوریت فناوری و نوآوری و با حضور بیش از ۵۰ شرکت و مرکز دانش‌بنیان و فناور در مجموعۀ ورزشی شهرداری کرمان، از ۲۳ آبان‌ماه آغاز به‌کار می‌کند کرده و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی نیازهای فناورانه ویژۀ معاونت‌های شهرداری، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، چهار کارگاه شامل کارگاه «نقش نوآوری استارت‌آپ‌ها در شهر هوشمند»، «کسب‌وکارهای نوین»، «شیوه‌های تأمین مالی» و «شهر، هویت و سبک زندگی»، در شهروارۀ مدیریت شهری برگزار می‌شود.
به گزارش کرنا،شهردار کرمان بیان کرد: اهداف ما از برگزاری این شهرواره، آشنایی بدنۀ کارشناسی و مدیریتی شهرداری کرمان و شهرداری‌های استان با توانایی و برنامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، آشنایی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان با نیازها و چالش‌های شهرداری‌های استان به‌خصوص کرمان، ایجاد فضایی صمیمی جهت ارتباط و آشنایی با ایده‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فعالان این زیست‌بوم و مدیران و کارشناسان شهری و حمایت مدیران شهری شهرداری و شورای شهر کرمان از فضای کسب‌وکارها بر پایۀ خلاقیت و نوآوری و دانش‌بنیان است.
گفتنی است؛ شهروارۀ مدیریت شهری(شمش) با محوریت فناوری و نوآوری و با حضور بیش از ۵۰ شرکت و مرکز دانش‌بنیان و فن‌آور، از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در مجموعۀ ورزشی شهرداری کرمان واقع در خیابان «شهدای خانوک»، کوچه ۱۶ برگزار می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9392
اخبار مرتبط
نظرات شما