• پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024

  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024
در پژوهشکده آینده پژوهی سلامت کرمان برگزار شد؛

رویداد ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود

رویداد ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود و استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی قانون جهش تولید دانش بنیان با مشارکت اتاق کرمان، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پارک علم و فناوری برگزار شد...

در این رویداد رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های اقتصادی و جمعی از اعضای شورای پژوهشی اتاق کرمان، اعضای هیات علمی دانشگاه، مدیران شرکت های فناور و دانشجویان حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در این رویداد دکتر خزائلی قائم مقام رئیس دانشگاه در امور ستادی و دکتر مهرابیان مشاور اقتصادی استانداری و جمعی از اعضای هیات علمی، دانشجویان، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های فناور حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان،قائم مقام رئیس دانشگاه در امور ستادی در این رویداد گفت: از رسالت‌های دانشگاه ها، بعد از آموزش و پژوهش، کارآفرینی و مسوولیت اجتماعی است و کارآفرینی انجام نمی شود مگر اینکه به فناوری دانش بنیان برسیم.
دکتر پیام خزائلی افزود: حق ثبت، حق اختراع و یا نام برند، دارایی های نامشهود هستند که کمتر شناخته شده هستند و برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند به پژوهشگران کمک کننده باشد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این رویداد گفت: در حال حاضر ۳۰ شرکت دانش بنیان در سطح دانشگاه وجود دارد که باید حمایت‌های بیشتری در این زمینه افزایش یابد.
در این رویداد، دکتر "عبدالمجید مرشدی" مدیر کل تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دکتر "محمدعلی مهنی فرد" کارشناس خبره تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در رابطه با "نظام جدید ارزشگذاری دارایی های نامشهود" و "استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی قانون جهش تولید دانش بنیان" سخنرانی کردند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9826
اخبار مرتبط
نظرات شما