• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
رئیس کمیسیون اقتصادی خبر داد

بررسی قانون جدید اتاق بازرگانی در مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قانون جدید اتاق بازرگانی مشکلات قبلی کنار گذاشته شده و ظرفیت‌ها لحاظ شده است، گفت: تدوین قانون جدید اتاق بازرگانی تقریبا تمام شده و تا 10 روز آینده به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: اتاق کرمان بازوی توانمندی برای اتاق ایران است و در همه حوزه ها مانند تعداد اعضا، حجم فعالیت های اقتصادی، درآمدزایی، پزوهش و تحقیق جز 5 اتاق برتر کشور محصوب می شود و کمتر سرفصلی در چهار وزارتخانه مطرح حوزه های اقتصادی وجود دارد که اتاق کرمان به صورت تخصصی و کارشناسی به آن نپرداخته باشد.
وی گفت: به نظر می رسد برنامه ششم توسعه به احتمال زیاد یک سال دیکر تمدید شود و از اتاق کرمان درخواست داریم برنامه ششم توسعه، نقاط ضعف، قوت و نحوه اجرای و تحقق آن را در استان کرمان آسیب شناسی کند. پورابراهیمی، با اشاره به اینکه ۱۵ آذرماه متن لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارائه می شود، اظهار کرد: در این زمینه اتاق کرمان کارگروهی تشکیل و بسته پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ استان را حداکثر تا یک ماه دیگر به مجمع نمایندگان استان ارائه دهید تا رایزنی های لازم با وزرا صورت گیرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5136
اخبار مرتبط
نظرات شما