• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
روشنایی میدان مشتاق تا میدان آزادی اصلاح شد؛

اصلاح روشنایی معابر شهر کرمان

سرپرست شهرداری کرمان، با تأکید بر اینکه شهرداری کرمان، پیگیر تأمین روشنایی شهر کرمان است، از تعامل خوب شهرداری کرمان با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان برای تأمین روشنایی معابر شهر کرمان خبر داد...

محسن تویسرکانی گفت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، لامپ‌های برقِ قدیمی و سوخته در مسیر میدان «آزادی» تا میدان «شهدا» و از میدان «آزادی» تا خیابان «امام‌جمعه»، تعویض، و لامپ LED نصب شده است.
وی ادامه داد: همچنین در بلوار «شهید صدوقی»، از میدان «آزادی» تا سه‌راه «سیلو» و از پل «شهید بادپا» تا پل «حجاج»، کار تعویض و تبدیل لامپ‌های قدیمی و سوخته به LED، کامل انجام شده و مابقی مسیر از سه‌راه «سیلو» تا پل «شهید بادپا» نیز طی سه روز آینده انجام خواهد شد.
سرپرست شهرداری کرمان، از تأمین روشنایی و تعویض لامپ‌های رینگ شهر در مسیر بزرگراه «آیت‌الله خامنه‌ای» تا پل «شهید بهشتی»(سیدی)، به‌طور کامل خبر داد و گفت: مناسب‌سازی و تأمین روشنایی از پل «شهدای غدیر»(فرهنگیان) تا بعد از پارک «مادر» نیز انجام شده و بقیه مسیر ادامه دارد.
تویسرکانی افزود: مشکل لامپ‌های بلوار «جمهوری‌اسلامی» نیز در حال رفع شدن است.
وی ضمن تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق شمال استان گفت: تاکنون، بیش از ۱۰۰۰ لامپ در سطح شهر تعویض شده و این اقدام تا تأمین روشنایی کامل رینگ و معابر اصلی شهر، ادامه خواهد شد.
به گزارش کرنا، سرپرست شهرداری کرمان همچنین بر ضرورت نورپردازی ساختمان دستگاه‌های اجرایی تأکید و تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه آقای استاندار با مدیران دستگاه‌های اجرایی مکاتبه کردند، اما تاکنون، تعداد کمی از دستگاه‌ها نسبت به نورپردازی و روشنایی جلوی ساختمان خود اقدام کرده‌اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10816
اخبار مرتبط
نظرات شما