• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
پس از ۲۲ سرقت طلا؛

باند پسر خاله‌ها در سیرجان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای باند پنج نفره پسر خاله‌ها با کشف ۲۲ فقره سرقت به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد...

، سرهنگ جواد خواجه‌پور روز دوشنبه افزود: در پی وقوع چند مورد سرقت طلا از منازل شهروندان در نقاط مختلف سیرجان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی، پنج سارق دخیل در این سرقت ها را شناسایی و طی سه عملیات جداگانه در سه نقطه در شهرستان کرمان، سیرجان و یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف مقادیری طلا و نقره از مخفیگاه اعضای باند سرقت پسرخاله ها در سیرجان تصریح کرد: این سارقان در مواجهه با مدارک موجود به ۲۲ فقره سرقت طلاجات از منازل مختلف در سطح شهرستان سیرجان به ارزش ۱۲۰ میلیارد اعتراف کردند.
سرهنگ خواجه‌پور بیان داشت: ۲ نفر از متهمان این پرونده بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن و با یکدیگر رابطه فامیلی دارند که به این سبب این باند به نام پسرخاله ها معروف شده و پس از ورود به شهرهای مختلف و اقامت در محلات، منازل دارای وضعیت مالی مناسب را انتخاب و از آنها سرقت می کردند.
وی ادامه داد: این افراد با تشکیل پرونده تحول مراجع قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان از شهروندان خواست در صورت خالی گذاشتن محل سکونت خود آن را به افراد مطمئن و قابل اعتماد بسپارند و این محل ها را به تجهیزات هوشمند و ایمن مجهز کرده و هرگونه تردد افراد مشکوک را نیز از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10452
اخبار مرتبط
نظرات شما