• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
پلیس کرمان خبر داد

سرقت ناکام سه هزار کیلو سنگ آهن در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکام ماندن سرقت سه هزار و ۲۸۶ کیلوگرم سنگ آهن و توقیف پنج کامیون در این زمینه خبر داد و گفت: ۱۴ متهم مرتبط با این موضوع شناسایی و چهار نفر دستگیر شدند...

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس آگاهی سیرجان با اشراف اطلاعاتی و گزارش عوامل حقوقی یکی از شرکت های معدنی این شهرستان از جعل مدارک تخلیه بار و سرقت مقادیر زیادی سنگ آهن از کامیون های بارگیری شده به مقصد یکی از استان های همجوار مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: با تحقیق میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد چندین فرد مرتبط با هم پس از بارگیری تعدادی کامیون حامل سنگ آهن از سیرجان برای انتقال آنها به یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان با همکاری چند کاربر باسکول اقدام به صدور قبض جعلی تخلیه بار کرده و محموله های سنگ آهن سایر کامیون ها را در یک نقطه دپو می کردند تا آنها را به صورت پنهانی به نفع خود به فروش برسانند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به سرقت بار ۲۲ کامیون که ارزش آنها از سوی کارشناسان مربوطه حدود ۱۴۱ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: با پی‌جویی‌های پلیس سیرجان سه هزار و ۲۸۶ کیلو سنگ آهن دپو شده کشف، ۱۴ متهم شناسایی و تاکنون چهار متهم دخیل در این سرقت و کلاهبرداری دستگیر شدند که تحقیقات بعدی برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7179
اخبار مرتبط
نظرات شما